Hoi allemaal!
Mijn naam is Rob (34jr) woonachtig in Almelo.
Ik heb in Juni dit jaar een 420SE uit 1986 aangeschaft en heel blij mee! Ik riep al meerdere jaren een keer een oldtimer te kopen en had hier een specifieke wensen over van een jaquar XJ-6 tot aan... uiteindelijk is mijn keuze gevallen om een hele mooie geweldige 420SE aan te schaffen. en die V8.... tja GEWELDIG gewoon!!!
Ik heb hem echt als auto erbij en gebruik echt alleen met mooi weer en veelal vrijetijdritjes. Ik heb inmiddels al veel gelezen op deze site en vind het echt geweldig om te zien en lezen hoe fanatiek sommige van jullie zijn en ook om anderen voort te helpen met tips en trics! ik heb mijn auto inmiddels bij de garage staan voor onderhoud en voorveren die vervangen moeten worden (zie foto. hangt een beetje naar voren) hij is verlaagd maar ik heb besloten om er weer orginele veren onder te zetten. ik hou enorm van orgineel!!! helaas heb ik wel een lekkende kering tussen motor en automaatbak. dus dat moet tzt ook nog opgelost worden. mocht er iemand in de buurt wonen en/of nog leuke tips hebben? dan denk ik aan adressen voor onderdelen etc of andere tips die men graag wil delen dan houd ik me van harte aanbevolen.
Groeten alvast fijne dagen gewenst!
Rob