[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
benzinelampje : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 21:26

benzinelampje

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

benzinelampje

Berichtdoor W126ortaoren » 01 feb 2015, 17:16

nadat ik het leerlauf probleempje heb opgelost ga ik maar eens naar het volgende probleempje.
mijn benzinelampje blijft branden ook al heb ik een volle tank. Had 2 weken geleden eens heel me tank vol getankt maar het lampje bleef steeds branden :S

heeft iemand een idee waaraan het kan liggen? het instrumentpaneel ga ik deze week eruit halen om het kapotte klokje te repareren.

mvg ibrahim
W126ortaoren
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: benzinelampje

Berichtdoor W126ortaoren » 01 feb 2015, 17:28

bedankt voor de reactie hans. ik zal eens kijken morgen :)
W126ortaoren
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek