[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
bmaarten : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 11:25

bmaarten

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

bmaarten

Berichtdoor bmaarten » 27 feb 2015, 14:38

Even voorstellen: Ik ben Maarten, en ik heb samen met een maat van mij lang gezocht naar een leuke hobby auto. Verschillende volvo's en mercedessen zijn aan ons voorbij gekomen maar na meer dan een jaar wikken/wegen en zoeken is er eindelijk een auto aangeschaft: een MB 280SE automaat gekocht uit 1983.

Gelijk na aanschaf hebben we de LPG installatie uitgebouwd en nu loopt de wagen enkel op benzine. Helaas doet hij dit niet zo lekker zoals dat hij eerst op gas deed, maar misschien dat na wat meer kilometers op benzine dat het blok weer soepeler zijn rondjes gaat draaien. Zo niet, gaan we ons hierin graag verdiepen om de motor weer beter te laten lopen. Stationair schudt de auto licht en onder de 2000tr/m hoor je en voel je een minder lekkere loop. Boven de 2000 tr/m loopt het blok zijdezacht door zijn toeren heen.

Een 2e puntje van aandacht is de automaat die twijfelachtig schakelt en dit soms op de manier van een moderne DSG automaat hem snel in zijn volgende versnelling legt(helaas niet met de moderne souplesse).

Verder is de carrosserie van de auto in topstaat, de auto is echt kei hard. 1 klein roest plekje aan het scherm rechts voor en dat was het!

We hopen erg veel plezier te hebben met de wagen, maar zoals nu al het geval is, weten we dat dat helemaal goed gaat komen!
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
bmaarten

Re: W126 280SE

Berichtdoor Jean Pierre » 27 feb 2015, 15:05

Welkom
Mooie wagen !
Jean Pierre

Re:bmaarten

Berichtdoor Neerven » 27 feb 2015, 15:06

Welkom Maarten,
Lees ook even de forumregels, dan weet je hoe het hier werkt.
Neerven
Moderator
Moderator

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:bmaarten

Berichtdoor W126ortaoren » 27 feb 2015, 15:53

Welkom :D
W126ortaoren
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1983

Re: bmaarten

Berichtdoor Douwe » 27 feb 2015, 20:50

welkom maarten
ik wens je hier veel lees en schrijf plezier toe
tip maak ook even je profiel compleet
het zou leuk zijn als je een woon plaats of omgeving in zou vullen :handgestures-thumbup:
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Berichtdoor Ruimerke » 28 feb 2015, 09:06

Hallookes Maarten,

Welkom hier op het forum. Veel lees en schrijfplezier. Toevallig ben ik ook wel fan van Volvo. Heb zelf een V70 ven 2008. Een vriendin heeft een paar Amazons.... Ben ik altijd voor te vinden... geweldige wagens. Alleen kunnen ze niet aan de flow van de W126 aan.... leuke boot.

Francis.
Ik ben zoooo tevreden van mijn vrouw dat ik er mij een tweede zoek.
Ruimerke
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1984

Berichtdoor Mercedess » 28 feb 2015, 21:27

welkom maarten in de club grtzz
Mercedess