[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
lekkage automaatbak : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 21:51

lekkage automaatbak

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

lekkage automaatbak

Berichtdoor WPloeg » 28 feb 2015, 13:26

ik heb deze week mijn 500SE even weer aan de loop gehad hij moest voor de APK(in1x er door)maar nou zag ik vanmorgen een redelijk plasje automaatbakolie liggen(passagierskant)
ik verdenk deze(zie foto gele ding)deze was nogal nat rond de pakking.wat is dit en is het makkelijk te vervangen?
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
WPloeg
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: lekkage automaatbak

Berichtdoor ElGriffo » 28 feb 2015, 13:48

Dat is je bowdenkabel , is een los ringetje voor
Pak die van de peilstok ook gelijk mee

Hij is onder de auto wel lastig los te halen zit met een klipje wat je moet indrukken en dan een slag draaien
ElGriffo

Re: lekkage automaatbak

Berichtdoor Douwe » 28 feb 2015, 18:13

meestal is het de peilstok buis die lekt en dan loopt het over het randje naar achteren.
kijk een met een spiegeltje (die kan je voor een paar cent bij de action kopen )om de hoek en er zal je meer duidelijk worden :handgestures-thumbup:
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Keer terug naar Techniek