Het is nu 24 nov 2024, 21:20
Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.
Moderator: Neerven
door Douwe » 06 maart 2015, 08:37
Wat is het verschil tussen een automaatbak van 420 en een 500 type 1?
-
Douwe
- Diamant Boarder
-
- Berichten: 8864
- Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
- Woonplaats: Sexbierum
- Roepnaam:
- Type wagen: 420SE
- Bouwjaar: 1986
- LPG: Ja
door ElGriffo » 06 maart 2015, 14:26
Overbrengings verhouding
Geen e/s schakeling
Starterkrans
-
ElGriffo
-
door Douwe » 06 maart 2015, 23:23
Dus alleen de schakel momenten
de eind over brenging blijft toch het zelfde?
Wat is er anders aan de starter krans?
-
Douwe
- Diamant Boarder
-
- Berichten: 8864
- Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
- Woonplaats: Sexbierum
- Roepnaam:
- Type wagen: 420SE
- Bouwjaar: 1986
- LPG: Ja
door RD500SEC » 06 maart 2015, 23:28
De 4 de versnelling is bij allemaal 1 op 1.
De eerste 3 versnellingen zijn iets verschillend ten opzichte van elkaar
chassisnummer-typeplaatje-modellen-motoren-versnellingsbak-t6077.htmlbovenstaande link brengt je naar de how to sectie met de gevraagde informatie.
-
RD500SEC
- Diamant Boarder
-
- Berichten: 1571
- Geregistreerd: 03 aug 2011, 21:47
- Woonplaats: Gem. Schagen
- Roepnaam:
- Type wagen: 500SEC
- Bouwjaar: 1985
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door ElGriffo » 06 maart 2015, 23:40
Het vliegwiel zit bij een type 2 anders dan bij de eerste generatie
Weet niet of je daar rekening mee moet houden .
er wordt wel gezegd dat je een type 2 bak zo achter een type 1 kan plaatsen
-
ElGriffo
-
Keer terug naar Techniek
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten