door Sisitop » 05 jun 2010, 08:24
hallo allemaal,
ik ben Ger een bredase 50er. ben sinds kort in het bezit van een W126, 280SE. En heb eigenlijk altijd Amerikanen gereden. Sleutel al heel de dag voor mijn baasje en prive hoeft het voor mij niet meer zo. Kreeg de mogelijkheid om van een kennis zijn 280 over te nemen en heb de sprong in het diepe gemaakt.
mijn vrouw rijdt nu met onze peugeot 404 (Christine) uit 1961 en we hebben nog een 106je voor erbij. tevens rijden we in de zomer motor en beide een Hayabusa.
Sinds we de Benz (herr Flick) in de familie hebben maken we erg veel kilometers mee en genieten er iedere dag weer van.
Tot nu toe een probleemloze Flick en ik ben hem nog steeds aan het verbeteren door iedere keer weer een stukje te vervangen wat er aan toe is. Dit forum werkt voor mij prima en ik ben nu al dagen aan het lezen. Veel oude onderwerpen waar ik op zou willen reageren, maar dat komt nog wel een keer af en toe. Tot nu toe heb ik heel mijn leven al gesleuteld aan voertuigen maar mijn beste prestatie was toch wel aan de Maybach die in Breda in het park staat. Die heb ik voor de gemeente gerestaureerd.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Lead me, follow me, or get the hell out of my way.