[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Handmatige hoofdsteunbediening werkt niet : Interieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 27 apr 2024, 01:21

Handmatige hoofdsteunbediening werkt niet

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

Handmatige hoofdsteunbediening werkt niet

Berichtdoor baardap » 23 mei 2010, 22:40

Hallo,

De hoofdsteun van de bijrijderstoel kan ik niet bedienen door de stoelverstelknop uit te trekken en te draaien. Het uittrekken en draaien wil wel maar de hoofdsteun komt niet uit.
Ik kan de hoofdsteun wel handmatig omhoogtrekken, maar na verloop van tijd zakt hij toch weer terug. Graag zou ik de hoofdsteun weer op de originele manier willen bedienen.
Suggesties?
Mvrg,
Peter
Avatar gebruiker
baardap
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 15 mei 2010, 12:11
Woonplaats: Nij Beets
Type wagen: 300SEL
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee


Re: Handmatige hoofdsteunbediening werkt niet

Berichtdoor DennisDekkers » 10 jun 2010, 11:21

Ik zou de rug van de stoel even openhalen is een redelijk makkelijk klusje, krijg je een stuk meer zicht op de problematiek. Ik heb die van mijn oude 260SE ook eens helemaal uit elkaar gehaald toen ik de bekleding heb vervangen. Dat systeem is volledig mechanisch dus eenvoudig te analyseren en repareren. het kan zijn dat je de rug even los moet halen van de zitting om goed bij de knop te komen (indien nodig). zou de stoel wel even los halen en buiten de auto proberen, werkt makkelijker.

Succes
Geniet van iedere minuut in je Benz...
Avatar gebruiker
DennisDekkers
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 62
Geregistreerd: 01 jun 2010, 16:41
Woonplaats: Breda
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1988
LPG: Nee


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten