[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
"rommelend" lawaai aan stuurinrichting : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 19:27

"rommelend" lawaai aan stuurinrichting

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

"rommelend" lawaai aan stuurinrichting

Berichtdoor Sieggy » 22 apr 2015, 19:23

Beste,

Op de autokeuring kreeg ik een opmerking dat de stabilisatorstangen aan vervanging toe waren. Deze zijn net vervangen en ik had gehoopt dat het rommelend lawaai als ik over kasseien rijd, voorbij zou zijn. Maar er is geen verschil te merken.

Ik heb wel het volgende opgemerkt (zie foto's)
Kent iemand de functie van die stangen? Heeft dit te maken met het lawaai dat ik hoor?

Alvast bedankt!
Sieggy
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Sieggy
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 560SEC
Bouwjaar: 1989
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: "rommelend" lawaai aan stuurinrichting

Berichtdoor 560snel » 22 apr 2015, 19:27

zou heel goed kunnen zijn de reactiestangen.

als je met zijn tween bent kan je deze wel testen, even de auto zachtjes vooruit en dan remmen als ze niet goed zijn zie je zo je wiel heen en weer gaan. even herhalen paar keer vooruit en achteruit, dan zou je het zo moeten zien.
560snel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek