[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Rob 300SE : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 10:56

Rob 300SE

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Rob 300SE

Berichtdoor Rob 300 SE » 25 mei 2015, 18:43

Hallo,

Net lid geworden van de W126 club. Leuk en bedankt!

Mijn naam is Rob, 42 ,en ik woon aan de kust. Sinds 2006 ben ik in bezit van een metallic grijze 300SE uit 1986, met handbak. Best getwijfeld of ik een W126 met handbak zou aanschaffen, maar omdat ik bijna alleen maar in auto's met een handbak rijd, (hoef je niet na te denken), en de Benz in een top staat was en ook goed betaalbaar, toch besloten deze aan te schaffen.
En geen spijt. Ik heb hem gekocht met 103 duizend kilometer op de teller, historie bekend. Inmiddels staat er pas 130 duizend op de teller en deze kilometers worden met name in de weekenden gemaakt. Veel korte stukjes helaas, maar soms ook gelukkig wat langere afstanden.

Naast de reguliere APK en de beurten, heb ik de er de afgelopen jaren de standaard 15 gaats velgen onder gezet (er zaten wieldoppen onder), een achterbank met hoofdsteunen en de speakers achter gemonteerd. Ook heb ik het Zebrano hout en het linker binnendeurpaneel vervangen en recent ter vervanging een stoelhoes (zwart stof) op Ebay gekocht om t.z.t de bestuurdersstoelstof te vervangen. Deze is wat dunner aan het worden op de zitting.

Niet echt problemen gehad afgelopen 9 jaar; een kapotte koudstart relais en een rechter achterdeur die niet meer dicht ging. En problemen met de achterklep. Deze ging niet meer open, maar dat kwam doordat ik de garagesleutel gebruikte... Dankzij internet (volgens mij dit forum) kwam ik daarachter..

Mijn doel is om de auto in goede staat te houden en er veel plezier aan te beleven. Beide lukt goed: Plezier elke dag dat ik erin stap, en de goede staat lukt ook nog: laatst kreeg ik nog een duimpje van een zeer fraaie W124!
Met groet,

Rob
Rob 300 SE

Re: Rob 300SE

Berichtdoor Douwe » 25 mei 2015, 18:51

hey die rob welkom hier
ik wens je hier veel lees en schrijf plezier toe
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Berichtdoor Neerven » 25 mei 2015, 19:17

Welkom Rob,
Lees ook even de forumregels, dan weet je hoe het hier werkt.
Neerven
Moderator
Moderator

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Martijn75 » 25 mei 2015, 19:55

Rob hartelijk welkom hier,ik heb zelf ook een zilvergrijze 300SE,zei het met een iets hogere km-stand. :handgestures-thumbupleft:
Plaats eens wat foto's van je W126,we zijn hier gek op plaatjes kijken. :woohoo:
Martijn75

Berichtdoor ElGriffo » 25 mei 2015, 20:26

Hoi Rob,

Welkom hier en veel plezier met je auto en op het forum ...

Foto's zijn altijd welkom ;)
ElGriffo

Keer terug naar Even voorstellen