[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Kamper : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 08:30

Kamper

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Kamper

Berichtdoor kamper » 04 jul 2015, 10:59

Beste mensen,
Ik ben een tijd geleden vergeten mijzelf voor te stellen,
Nou ik ben kees steenhoven en woon in hellevoetsluis. Ik ben helemaal weg van oude(re) benzen en heb zelf 2 pracht exemplaren. een 420SEL 56000km en afkomstig uit japan,kleur 199 flink verlaagd en aero 1 velgen eronder.Deze auto heeft nog nooit slecht weer gezien, laat staan strooizout.
nr.2 is een 500SEC, nautic blau, verlaagd en komt dus binnenkort op een breedset van Borbet 17'' . ook deze wagen is in een zeer nette staat.
Verder wens ik iedere hobby-ist veel succes en wil de medewerkers bedanken voor hun inzet die dit alles tot een fantastische site hebben gemaakt en nog steeds maken.
m.vr.Gr.. Kamper
kamper

Re: Kamper

Berichtdoor Ruimerke » 04 jul 2015, 11:05

Hallo Kees,

In deze tropische temperaturen wens ik je dan in uitgesteld relais van harte welkom op dit forum. Je weet het dan ondertussen wel, je kan hier ALLES vinden wat je nodig hebt. Ik hoop dat je met de twee auto's veel plezier mag beleven. Foto's zijn altijd welkom . Dat zien we hier graag. Dan kunnen we wat kwijlen , begrijp je.
Dus als het niet te veel zweet kost, laat komen die boel.
Francis.
Ik ben zoooo tevreden van mijn vrouw dat ik er mij een tweede zoek.
Ruimerke
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1984
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Neerven » 04 jul 2015, 11:21

Welkom Kees,

Lees ook even de forumregels, dan weet je hoe het hier werkt.
Neerven
Moderator
Moderator

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983

Berichtdoor ElGriffo » 04 jul 2015, 15:42

Welkom hier en veel plezier met de auto en
Op het forum.

Foto ben ik wel benieuwd naar , met die kilometerstand moet ie wel netjes Zijn ;)

Dan wel weer jammer van het verlagen ...

Maar dat is mijn smaak
ElGriffo

Berichtdoor SanderH » 04 jul 2015, 22:10

Hoi Kees,
Welkom op dit mooie forum! Veel lees- en schrijfplezier gewenst en natuurlijk veel plezier met je auto's.
En, zoals al eerder aangegeven is; we zien graag wat mooie plaatjes..
Gr., Sander
SanderH
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1986

Berichtdoor Ralf T » 05 jul 2015, 13:04

Welkom hier, Kees!
Ralf T

Berichtdoor Douwe » 06 jul 2015, 06:43

Hey die kees
Ook van mij een hartelijk welkom hier
Ik hoop dat je hier veel lees en ook zeker schrijf plezier mag gaan beleven.
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Keer terug naar Even voorstellen