Dat de rand van de motorkap het raam raakt komt dus omdat die grote veer die aan het chassis hoort los zit,
Als het droog is wou ik samen met de vrouw er even mee bezig om te proberen die veer weer vast te zetten,
voor die tijd toen die veer nog vast zat kwam de motorkap niet tegen het raam
,
Enkel dat je hem dus gewoon door kan drukken naar rechte stand.
Maar als het gelukt is om hem vast te zetten,
dan zal ik eens zien of hij dan ook nog door druk baar is naar recht op staan,
Het zal me helemaal niks verbazen dat er wel meer aan het mechaniek mankeert, gezien er rubbers aan de uitlaat zaten die helemaal niet van Mercedes zijn, naast dat de 8 cilinder uitlaat ipv een 6 cilinder uitlaat.. zo zat er bij het interieur een raam open dicht schakelaar, maar die schakelaar was van de kachel?? de radio bedrading waren allemaal afgeknipte koper draadjes, wat ik na het meten met kroonsteentjes in elkaar heb moeten prutsen om er een radio in te krijgen..
Ohja.. en een fuseekogel die speling heeft afgewerkt met tectyl ... alsof het helpt -_-
Naja zo kan ik nog wel een heel verhaal ophangen met wat voor letterlijke PRUTS werk er aan zat.. maar dat bespaar ik jullie
hahah