[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead schakel unit vervangen : Interieur
nee niet de automaat bak, ik bedoel het gedeelte dat in het console zit. hier is bij de vorige eigenaar aan geprutst en iets niet origineels ingezet waardoor het niet goed werkt. nu wil ik er eentje inbouwen die er in thuis hoort zodat ik weer normaal kan schakelen.
De asbak demonteren Daarna kan het bakje onder de asbak verwijdert Dan het houtpaneel om de schakelprogramma wat naar voren schuifel en op tillen Nu zou je de 4 boutjes waar de schakel pook mechaniek mee vast geschroefd is demonteren. Of als je bedoeld dat er alleen een andere pook in moet zou je het borg moertje los kunnen draaien om de pook stang. En dan de pook met stang uit het mechaniek draaien. Succes