door Nachtuil » 11 aug 2015, 01:08
Ik ben Dirk Pauwels uit Sint Niklaas België. Ik ben 64 jaar en was al een tijdje aan het uitkijken naar een oldtimer. Ik heb wel een diploma van garage maar werk niet in die sector daarom kan ik aan een moderne wagen bijna niets meer zelf doen. Daarom koop ik liever een oldtimer dan een nieuwe wagen. Onze laatste auto was een 300D. Dat is al 25 jaar geleden want dan zijn wij een zaak begonnen en rijden sindsdien met een bestelwagen. Nu stond onlangs op een veiling een mooie 300SD te koop met alle opties er op, en hebben wij die gekocht. Ik heb de wagen nog niet ingeschreven want de remmen werken niet goed, daarom kan ik nog niet naar de keuring. Aan de carrosserie was alleen onder de achterbumper wat roest en dat heb ik al bijgewerkt. Ik heb zelf een brug en een heeel grote werkplaats (1000m²). Ik heb nog niet veel foto's genomen en op sommige staat mijn zaak te duidelijk op dat wil ik hier ook vermijden. Zo (zie foto) heb ik hem naar huis gehaald. De trekkende wagen is een sprinter maar daar staat reklame op. Ik heb een nieuwe sprinter gekocht, een 316 die wordt volgende maand geleverd en die ga ik inrichten voor korte reizen. Voor grote reizen hebben we een caravan. Ik twijfel nog of ik op die 300SD ook een trekhaak ga zetten. Een trekhaak van een europeese W126 zou niet passen wegens de grote bumpers;
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.