[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Oldtimers verdwijnen massaal van de weg : Andere dingen - 3

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 19 apr 2024, 13:29

Oldtimers verdwijnen massaal van de weg

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

Moderator: Neerven

Re: Oldtimers verdwijnen massaal van de weg

Berichtdoor Gerko » 19 apr 2015, 01:03

Mijn 300SDL turbo staat in de stalling maar NIET i.v.m. de mrb. Als gebruikende liefhebber ga ik er voor zorgen dat mn dikke diesel de weg weer op komt lang voor die 40 jaar oud is!
Ik ben niks nieuwsgierig, maar ik wil gewoon alles weten!
Avatar gebruiker
Gerko
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 21 aug 2012, 12:45
Woonplaats: Veluwe
Roepnaam:
Type wagen: 300SDL
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Oldtimers verdwijnen massaal van de weg

Berichtdoor Ronald65 » 21 aug 2015, 21:57

Beetje laat, maar top reacties van liefhebbers onder elkaar! Mijn vrouw zei; haal hem toch uit de schorsing, verse APK erop en ga gewoon een paar maanden rijden... Kost wat, maar toch, heerlijk weer om ermee te toeren. Ik heb de wagen ook weer herontdekt. Hij stond daar maar doelloos in de garage. En nu, achterremmen gemaakt electrische raam achter weer gangbaar, en straks weer schorsen, sleutelen, en klaar maken voor volgend jaar. het is jammer dat ik nu de volle mep moet betalen(LPG) maar ik hoef hem niet weg te doen(gelukkig). Ik heb ook het forum weer gevonden en kijk weer vaak even, lees wat. Dhr van Emden doet zijn stinkende best, en ik hou hem. Vind wel dat als we elkaar in onze w126ers tegenkomen, even moeten zwaaien. Met vrgr ronald65
Ronald65
 

Vorige

Keer terug naar Andere dingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron