Iedereen bedankt. alleen ziet de motor er standaard uit, lijkt een normale 500SEC m117 motor. ik zal nog wel wat foto's daarvan doorsturen. Wel staan er in de bumpers orginele AMG logo's met een onderdeel nummer erbij. is ook het zelfde bij de velgen.
het is in ieder geval geen 6.0 hammer
Ik heb mij bij de dealer laten vertellen dat er bij deze een 5.4DOHC motor optioneel geleverd werd.
Ben er paar dagen geleden ermee naar de Mercedes dealer in gorinchem geweest. Daar was ik op de Mercedesforum meeting en daar hoorden ze dat ik deze auto heb. omdat hij nog niet helemaal goed loopt was ik er niet mee naar de meet gegaan. Dus vroegen ze of ik nog een keertje langs kon komen met de wagen.
Daar kreeg ik te horen dat ze het een prachtig project vonden, en dat het een orginele AMG is. helaas werd er toen der tijd al AMG badges op gezet al was je bij AMG een setje velgen wezen halen. En heeft mijn auto niet het de AMG motor.
goeie nieuws is dat ze het 99% zeker kunnen regelen en dat ik (voor waarschijnlijk dikke buil geld) alsnog een AMG motor erin kan lepelen. Maar hierover binnenkort meer in de komende project pagina.