[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Maikyromeo : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 07:28

Maikyromeo

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Maikyromeo

Berichtdoor Maikyromeo » 05 sep 2015, 11:17

.Beste leden
Ik ben Maiky ben lid vanaf 2013 en rijd in een W126 van 1985.
ik heb heel wat problemen kunnen oplossen met behulp van het form.
Daarvoor heel veel dank :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbupleft: :handgestures-thumbupright:.
Waarom ik nu wat van me laat horen.... omdat er een einde aan mijn W126 is gekomen, die ik met behulp van jullie drie jaar lang met plezier aan heb gesleutelt/en gereden natuurlijk :laugh: .
Drie weken geleden reed iemand hem totalloss. Lang verhaal....komt nog.
heb al een ander op het oog met bijhorende sloopauto plus mijn eigen auto....dus jullie voelen het al.. heb opeens twee sloop auto's.
Die auto komt uit de USA. ABE NR B 595 WDB 12602212049297 . Moet nog op nl kenteken.
het is ook weer een W126 buiten kant ziet het er heelgoed uit binnen is minder, maar bouw mijn interieur over. Kleur is appart ben de enige denk ik.... ik plaats nog wel foto's..
Grtj Maiky
Maikyromeo

Re: Maikyromeo

Berichtdoor Neerven » 05 sep 2015, 11:54

Hoi Maiky,
Lees ook even de forumregels, dan weet je hoe het hier werkt.
Balen dat je auto in de prak ligt. Maar wel weer een mooi project om van 2 slopers een mooie te maken.
Graag foto's hiervan.
Neerven
Moderator
Moderator

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Ruimerke » 05 sep 2015, 13:56

Hallo Maikyromeo,

Alvast van harte welkom op het forum. Dat je hier veel vindt , wist je al. Wat een drama toch. Ik hoop dat je het snel kan oplossen met die ongevallen. Dus ..... sterkte :-) en succes ermee.

Francis.
Ik ben zoooo tevreden van mijn vrouw dat ik er mij een tweede zoek.
Ruimerke
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1984
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor ElGriffo » 05 sep 2015, 20:21

Welkom hier en veel plezier op het forum

Jammer dat je auto Totalloss is ... Ben je er dan goed uitgekomen ? Had je een taxatie rapport ? Dat wil nog wel eens helpen met de hoogte van de uitkering

Ben benieuwd naar de foto's
ElGriffo

Berichtdoor Douwe » 06 sep 2015, 11:06

hey die maiky
jammer dat je wagen Total los is maar die is wel vervangbaar als jij er zelf maar goed bent afgekomen
ik wens je veel plezier met het opbouwen van je andere wagen :handgestures-thumbup:
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Berichtdoor Maikyromeo » 06 sep 2015, 12:25

Hee guys
Wat een warm onthaal, met de reactie van jullie van het verlies van m.n ster ;).
Ik heb er een zere rug aan over gehouden, dat hopelijk met wat fysiotherapie moet over gaan.
Het verkeer stopten (heel snel) en de Benz kwam net uit de garage heel veel vernieuwd.. banden nieuwe verzwaarde schokdempers en was goed gekeurd voor twee jaar.. Persoon achter me reed er zo in. Hij had niet eens tijd om te remmen. Dus wou uitwijken en nam met zijn linker voorkant mijn rechter achterkant.
Mijn geluk is/was dat ik al mijn aankoop bonnen en foto's heb gemaakt van de reparaties van de ster. En heb moeten praten als brugman. Dus kreeg redelijk wat terug van de expert.
Maikyromeo

Berichtdoor Maikyromeo » 06 apr 2016, 09:39

Beste Sterrenwachters
Even een update en tevens een oproep. Ik heb inmiddels de auto gekocht na de kerst en toen begon de ellende. Na een de eerste rit. Hij reed niet goed sloeg uit bij het afremmen en stationair. Ben meteen terug gegaan naar dealer die gaf al een irritante indruk. Hij heeft wat afgesteld op zijn manier. Daarna ging de vsnaar van de airco stuk die de temperatuur huis stuk sloeg. Dus Door al het koelvloeistof wat er uitspoot Door de ventilator dikke rookpluimen maakte en mijn stuurbekrachtiging werkte niet meer. Dus even PANIEK. . dat alles is opgelost toen begaven de achter remmen het. Ook weer opgelost. Er zijn nieuwe remschijven en blokken achter en een nieuwe remklauw/ contactslot ging stuk / bobine smolt weg.. ook weer vervangen / achterraam explodeerde die ook vervangen maar moet opnieuw gedaan worden zat haast achter (niet mijn styl). afstellen van de auto.. ik ben naar diverse garages gegaan en uit eindelijk naar Wouda in Assendelf. en ben 600€ Kwijt. .en hij is nog even beroerd als ik hem de eerste dag bracht. Dat was mijn laatste hoop. Ben de Lust voor mijn hobby even kwijt. . Het begon al na dat hij totaloss gereden was.
Ik wil de auto verkopen heb heel wat foto's maar weet niet hoe ik ze op het forum moet plaatsen en een hoop onderdelen.
Maikyromeo

Berichtdoor Maikyromeo » 06 apr 2016, 09:42

Grtj Maiky
Maikyromeo

Keer terug naar Even voorstellen