[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
minimumvereisten verdamper : LPG Specifiek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 23:34

minimumvereisten verdamper

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Moderator: Neerven

minimumvereisten verdamper

Berichtdoor Sieggy » 30 sep 2015, 23:10

Beste,

Kan iemand vertellen wat de minimumvereisten zijn voor een verdamper in een W126 560?

Ik weet dat men hier voorstander is van de OMVL superverdamper. Ook van het extra circulatiepompje heb ik wat gelezen en ook over leidingen van 8mm diameter.

Nu vraag ik mij af of een verdamper die 28kg/u levert of +/- 56 liter LPG/u voldoende is?
En wat kan er gezegd worden van een verdamper die een watercapaciteit heeft van 132 cm³?

Mvg,
S.
Sieggy
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 188
Geregistreerd: 12 feb 2015, 23:26
Woonplaats: West-Vlaanderen - België
Roepnaam:
Type wagen: 560SEC
Bouwjaar: 1989
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: minimumvereisten verdamper

Berichtdoor 560snel » 01 okt 2015, 12:27

Ze zullen het allebei wel doen maar je zal minder vermogen hebben lijkt me.
In principe zou het moeten kunnen.

Alleen zou ik het niet doen. Gewoon de dikste erop dan rijdt het nog een beetje.

Edit: heb nog ff gekeken maar het lijkt erop dat ze die mindere maken voor auto's tot 240 pk ongeveer.
Dus op een 8 pitter met minder als 240 pk kannie zonder problemen.

Ik heb een 300 pk versie en heb een 8 mm leiding laten monteren met een zware verdamper.
Die 8mm is ook voor meer gastoevoer, als ik het goed heb onthouden vertelde de gasboer mij dat dit is voor de topsnelheid. Anders zou hij niet boven de 200 komen of zo.

Ik weet dat je zo hard helemaal niet mag in Nederland , maar zolang ze dat niet op film hebben is er niks aan de hand :whistle: :whistle:
Avatar gebruiker
560snel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1132
Geregistreerd: 17 jan 2011, 22:11
Woonplaats: In een mooie stad achter de duinen
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: minimumvereisten verdamper

Berichtdoor Douwe » 01 okt 2015, 15:53

En in geval.je intressant mocht hebben
Ik heb nog een stuk of 5 omvliegen verdamper liggen.
Waarvan 1 vorige week is uitgebouwd uit een 500
Heb nog 2 complete installaties op koper leiding na liggen.
Ook meerdere telefoon schijf en verschillende mengstukken.
Avatar gebruiker
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 8864
Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
Woonplaats: Sexbierum
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten