[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
rubbers,clips,plaat : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 17:23

rubbers,clips,plaat

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

rubbers,clips,plaat

Berichtdoor Harm1 » 29 okt 2015, 18:26

Goedemiddag, ik heb enige tijd geleden het midden en achtergedeelte van mijn uitlaat vervangen en de bijgeleverde rubberen ringen om ze te bevestigen ook vervangen, maar ze rekken. Ik wil ze vervangen door de dikkere "varkensneus"ringen en heb ze van bosal gezien maar die zijn weer te dik. Weet iemand een bestelnr?
Zie foto's.
Tevens zoek ik de nummers van de clips om de sierstrips buitenom en de beplating rondom te bevestigen.
Ook ben ik op zoek naar het nr van de beschermplaat onder mijn katalysator.
Het gaat om mijn 300SEL bouwjaar 1990 type 2.
Sorry 3 verschillende dingen door elkaar maar er is al genoeg narigheid op de wereld.
Alvast bedankt Harm
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Harm1
 


Re: rubbers,clips,plaat

Berichtdoor Douwe » 29 okt 2015, 20:40

de bescherm plaat zo als jij hem noemt is een hitteschild op de kat deze zal vermoedelijk los zitten en zo doende rammelen
deze zou ik heel simpel verwijderen heeft in mijn ogen weinig tot geen meer waarde
zou hij aan de boven kant zitten dan heeft het nog wat een functie
het lijkt mij namelijk sterk dat deze los lever baar zijn ;)
Avatar gebruiker
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 8864
Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
Woonplaats: Sexbierum
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Re: rubbers,clips,plaat

Berichtdoor Harm1 » 29 okt 2015, 22:38

Bedankt Douwe, ik ben net terug van de garage waar de vorige eigenaar hem liet onderhouden én hij vertelde mij hetzelfde maar óók dat gezien de lengte v.d auto de kat hier(het is hier niet zó vlak het schild ook beschermt tegen grondcontact. Hij zit niet los maar ga zéér zeker op zoek naar een nieuwe o.i.d. De beschadigingen zitten er niet voor niets én waren anders aan de kat geweest.
Blijven de clips én varkensneuzen over.
mvg. Harm.
Harm1
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten