door Harm1 » 06 nov 2015, 23:11
Ik wil nog wel iets toevoegen nl. 4 jaar geleden had ik hem uitgeleend aan een kameraad die er een ongeluk mee heeft gehad in Malaga.Hij kwam van rechts (gelijkwaardige kruising) maar hier geldt
het recht vd. brutaalste.
Schade: spatbord links, motorkap+grille, bumper,beide koplampunits(incl.wissers)en radiateur kapot.
Ik heb toen alles (behalve wissers waarvan nog steeds spijt) laten repareren.Maar ik heb óók een nieuwe waterpomp ,thermostaat, slangen met klemmen, klepdekselpakking en nog meer laten vervangen.
Men keek mij vreemd aan bij de garage maar wie betaalt, bepaalt en ik betaal,dus.
De auto was toen 22 jaar oud waarvan hij 16 jaar in zuid-Spanje was gebruikt, en hier kan het heet zijn. Ik ga dan in mijn minipool liggen maar die auto niet dus alles wat met de koeling heeft te maken krijgt het hier extra zwaar te verduren en omdat alles toch open lag heb ik dat allemaal laten vervangen.
Hetzelfde ga ik bij mijn W201 doen. Kunnen sommigen zich nog problemen vd. afgelopen zomer herinneren mbt. de hitte? Denk dan maar eens aan het hierboven geschrevene. Ik heb het preventief gedaan wat absoluut géén garantie geeft maar wél lekker voelt. Vooral na vanmiddag. Wat nou "oude auto" me reet. Buitendat , Engelsen en motoren?, 1week rijden 2 weken sleutelen! Ook leuk maar niet iets om supertrots op te zijn.
mvg. HahaHarm.
Oh ja bijna vergeten, het bestelbusje kon naar de sloper (Bedford ?).