Vraagje: hoe kan ik het metalen onderstel van mijn (electrische) stoelen demonteren van de zetel/leuning? De stoel is met onderstel en al uit de auto gehaald. Nu wil ik het onderstel eraf halen. Ik hoopte dat zes boutjes voldoende zou zijn (zie foto's), maar het onderstel komt niet los. Zo te zien zit 2 palletjes in de weg die links en rechts boven over de rails met tanden loopt.
Heb vervolgens het forum afgezocht naar aanwijzingen, maar zo gauw niet echt het antwoord gevonden. Ik las wel ergens dat het handig is om een accu bij de hand te hebben ("Het onderframe zit met 6 bouten vast maar omdat het bij mij elektrisch is, is een accu met 2 draadjes erbij erg handing." zie het-opknappen-van-mijn-sterretje-t607.html), maar hoe werkt dat dan precies? Welke stekker gebruik ik dan om met een accu de stoel te verplaatsen? En welke kant moet de stoel op t.o.v. het onderstel? Er hangen bij mij drie 2-polige stekkers los en ik heb een 4-polige en 8-polige aansluiting. Geen idee waar de accu aan zou moeten.
Staat dit al ergens op het forum uitgelegd?
Wie helpt mij op weg?