Hallo forumleden
ik zal me even voorstellen
John, 50 jaar en heel vroeger ( rond 79-80 ) automonteur
dat was dus de tijd dat de W126 en wij hadden in de garage een van de eerste in onderhoud.
Ik had toen nog nooit zo'n ongelofelijke mooie (en tevens onbereikbare) auto gezien.
Was in de tijd dat ik rond de 1000 gulden per maand verdiende en ik meen dat die man er toen tegen de 80.000 voor betaald had.
Mezelf bezworen dat ik er ooit eentje zou kopen maar tot een paar jaar geleden gewoon geen tijd voor gehad.
Tot 2 jaar geleden toen het zo ging kriebelen en wilde ik weer eens willen sleutelen aan een auto en mijn vroegere droom nastreven ( noem het misschien een midlifecrisis )
Anyway, een hoop gezocht naar een 300SD maar zoveel rotzooi gezien dat ik besloot er 1 via ebay in de USA te kopen
Zijn er toen dus 2 geworden en toen ik ze ging ophalen schoten de tranen in mijn onderbroek
Auto's zagen er van de buitenkant niet zo slecht uit maar hadden volgens mij de laatste 20 jaar geen garage van binnen gezien
ok lang verhaal gaat het worden dus even korter
heb ze allebei opgeknapt waarbij ik bij degen die ik heb gehouden een beetje ben doorgeschoten ( bijna alles vernieuwd wat je kan vernieuwen )
Ben daarna vreemd gegaan door een W460 te kopen maar na een paar bossen bloemen van de Shell kon ik hem ruilen tegen een 380SEC van 1983 op LPG
De persoon had hem pas een maand en wilde dolgraag ruilen ( ik weet nu waarom )
Maarja ik kan nu weer wat sleutelen en hoop gebruik te kunnen maken van jullie kennis om de huidige problemen op te lossen