[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Waar hoort deze stekker te zitten? : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 14:45

Waar hoort deze stekker te zitten?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Waar hoort deze stekker te zitten?

Berichtdoor Biesie » 29 dec 2015, 23:01

Recentelijk heb ik de motor van mijn 380SE omgebouwd en nu is er een stekker over waarvan ik niet weet waar die naar toe moet. Het is de 3-polige platte stekker die van de opnemer afkomt die naar de krukaspoelie zit te "kijken". Waarschijnlijk heb ik het onderdeel waar deze stekker naartoe gaat uitgebouwd en ligt dit nu ergens en ik kan mij niet meer herinneren hoe dat eruit ziet en waar ik dus naar moet zoeken.
Vooraf heb ik een hele serie foto's gemaakt, maar dit onderdeel heb ik blijkbaar gemist. Wie zou mij hiermee op weg kunnen helpen?
Alvast heel hartelijk bedankt!
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Biesie

Re: Waar hoort deze stekker te zitten?

Berichtdoor Bjvndrpl3 » 29 dec 2015, 23:29

Ik heb too nu toe bij het uit elkaar halen mijn 280SE zo' 750 foto's gemaakt dus ik kan morgen wel effe zoeken.
Bij mij zat er op de rechterwielkas ( bestuurder) tussen de koplamp en het tussenschot een soort potje waar hij aan hoorden , ik weet alleen niet hoe dat heet.
Maar kan ook iets heel anders zijn masr dan moet ik effe tussen de foto's gaan zoeken.

Boj
Bjvndrpl3
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1980
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Waar hoort deze stekker te zitten?

Berichtdoor Biesie » 03 jan 2016, 01:04

Hallo Hans,
Klopt helemaal; de diagnosestekker had ik apart gelegd en dan vind je dat dus niet.
Bedankt!

Bert
Biesie

Keer terug naar Techniek