Beste,
Mijn naam is Christian voor jullie Chris en ben afkomstig uit het verre oosten, Hengelo! Ben 22 jaar jong en ontzettend MercedesBenz liefhebber. Momenteel niet in het bezit van een MB maar van een Mini Cooper S JCW, dit eigenlijk omdat ik altijd al een w215 wilde aanschaffen maar dat nooit echt durven doen om de reden dat ik bang ben de rotzooi van een ander te kopen!
Als hobby hou ik er van om aan auto's en motoren te knutselen, meer optisch dan technisch hoewel ik dat wel graag leer! Vandaar dat ik me bij dit forum heb aangesloten en met een belangrijkere reden... Ik wil een W126 500SEC aanschaffen, de verre voorganger van de CL! Dit omdat ik vind dat de 500SEC DE gaafste uitstraling onder de MB heeft! (wil hier niemand mee benadelen).
Ben al enige tijd aan het rond kijken en ben van plan er een te kopen met een goeie en harde body (als deze er zijn) en wil hem graag motorisch en technisch in een redelijke staat (omdat dit mijn zwakke punt is). Optisch zowel binnen als de buitenkant mag liefde nodig hebben! Hier wil ik graag met alle plezier mijn 500SEC van maken!
Ik hoop dat ik me hier goed heb voorgesteld en ga de komende tijd even dit forum doorspitten!
Als iemand iets voor mij in de aanbieding heeft hoor ik het graag!
Gegroet, Chris!