[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Koppelomvormer : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 14:26

Koppelomvormer

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Koppelomvormer

Berichtdoor Mercedess » 23 jan 2016, 21:26

Hoi beste forumleden onlangs heb ik opgemerkt dat mijn SEC begint te pingelen bij optrek en als ik op een bepaald snelheid blijf rijden voel ik het dat de auto naar voor en achter gaat precies denk dat de koppelomvormer zijn tijd gehad heeft wat moet ik doen laten reviseren of een ander kopen ??
Mercedess

Re: Koppelomvormer

Berichtdoor Douwe » 23 jan 2016, 23:45

? :?:
Als je op een bepaalde snelheid rijd voel je dat de auto naar voren en naar achteren gaat?
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Berichtdoor Mercedess » 24 jan 2016, 01:02

Precies dat hij vanzelf remt en loslaat bedoel ik douwe en hans als ik stil sta en wil vertrekken begint hij te schudden en bij stationaire draaiende motor hoor ik een huilend krijsend geluid van de bak denk ik ??
Mercedess

Berichtdoor Douwe » 24 jan 2016, 11:17

Dat huilend en krijsend geluid lijkt mij de pomp
Die bij onbelasting aanloopt
Lekt de bak ook olie?
Want meestal is dat het geval als de pomp op is.
Dat je onder het rijden het gevoel krijgt elke keer een duw te krijgen kan daar mee te maken hebben dat de pomp lucht zuigt.
Heb je olie genoeg in de bak.
Peilen bij warme bak en draaiende motor.
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Berichtdoor Mercedess » 24 jan 2016, 16:16

Lekt heel klein beetje langs de pakking heb al pakking en filter gekocht en olie ik ga de heleboel toch eerst wa ververse de olie is al gepreilt douwe bij draaiende motor en was ok dank je voor u reactie
Mercedess

Keer terug naar Techniek