[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
chris heer : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 06:44

chris heer

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

chris heer

Berichtdoor chris heer » 23 jan 2016, 19:34

Hallo allemaal,

Ik ben Chris, woon in Joure, idd bij die nare rotonde. Ik heb de W126 SEC altijd een geweldige bak gevonden, maar die past niet in het budget maar ook niet in mijn garage. Dus ben ik eens blijven hangen aan een 300 coupe van de W124 serie.
Super auto, maar helaas had deze een hoop achterstallig onderhoud toen ik m kocht.

Dus lang verhaal kort: een mooi bakbeest in de schuur en een hoop geleerd over techniek. :grin:

Af en toe kom je bij deze club mooie projecten tegen en een hoop info dus ben ik blij lid te zijn van dit forum.

Groet Chris
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
chris heer

Re: Hallo mede liefhebbers

Berichtdoor Machiel » 23 jan 2016, 19:40

Welkom Chris! Een W124 coupé heeft zeker ook hele mooie lijnen, maar ga je nu toch op zoek naar een W126?
Machiel
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 380SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: chris heer

Berichtdoor chris heer » 23 jan 2016, 22:38

Hey kerel,

Ik heb een paar keer serieus om een SEC gekeken. Maar als project om te leren prutsen aan auto's is dat wat te veel.

Ik ben er nog steeds verzot op maar dat project gaat even in de ijskast

Groet Chris
chris heer

Berichtdoor Martijn75 » 23 jan 2016, 22:41

Hallo Chris,

Hartelijk welkom hier.
De rotonde bij Joure ken ik wel,heeft de laatste bypass die ik (we) enkele jaren geleden (zomer 2007) hebben aangelegd niet geholpen dan?

Mooie Mercedes zo'n C124 300CE,ik heb er zelf ook één gehad en heb er nog vaak spijt van dat ik die verkocht heb. :doh:
Martijn75

Berichtdoor chris heer » 23 jan 2016, 23:12

Hahahah, die rotonde heeft idd een handige bypass, grootste probleem op de rotonde is dat veel mensen haast hebben.

Die auto ligt nu echt in een hoop stukjes en beetjes maar het gaat nog weer wat worden.
chris heer

Berichtdoor Douwe » 24 jan 2016, 11:21

Welkom hier Chris.
Ik wens je hier veel lees en zeker ook schrijf plezier toe.
En ja de rotonde van joure een bekend rotje waar ik regelmatig langs kom.
Maar nog even en hij is verleden tijd :handgestures-thumbup:
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Berichtdoor Ruimerke » 24 jan 2016, 11:33

Hoi Chris,
In ieder geval wel een mooie auto ! in stukjes of niet. Maar ja, een W126 is toch beter :snooty:
Van harte welkom hier op het forum en veel lees en schrijfplezier. En snel een W126 e!
Francis.
Ik ben zoooo tevreden van mijn vrouw dat ik er mij een tweede zoek.
Ruimerke
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1984
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Mercedess » 24 jan 2016, 16:25

Hoii chris mooie bak !
Mercedess