[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Centrale vergrendeling : Techniek - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 12:30

Centrale vergrendeling

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Re: Centrale vergrendeling

Berichtdoor Douwe » 21 maart 2016, 20:11

Een soldering breekt niet zo gouw als je hem op een plaats zet waar hij niet belast word.
Als de reuk precies op het bewegende deel van de kabel zit.
Knip je er een stuk tussen uit en vervang je dat voor een nieuw stuk wat langer is.
Zodat de aanhechting niet meer belast word.
Avatar gebruiker
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 8864
Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
Woonplaats: Sexbierum
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Re: Centrale vergrendeling

Berichtdoor Jean Pierre » 21 maart 2016, 21:29

Doe ik ook altijd maar het blijft een rot klus !
Jean Pierre
 


Re: Centrale vergrendeling

Berichtdoor Robby » 22 maart 2016, 17:47

Misschien is het handig als je de draden na het solderen even beschermd met krimpfolie Jean Pierre! Heb ik nog wel voor je!
(Maaseik is best in de buurt)
Als je bang bent om fouten te maken, zul je nooit iets leren!!!
Avatar gebruiker
Robby
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1136
Geregistreerd: 20 maart 2012, 19:17
Woonplaats: Omg. Maastricht
Roepnaam:
Type wagen: 420SEL
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Centrale vergrendeling

Berichtdoor Jean Pierre » 22 maart 2016, 18:27

Bedankt Robby,

Ik knip niet en duw de breuk terug tot achter het niet bewegende deel.
Maar werk het ook altijd af met krimpkous.
Maar het blijft een gepruts!
Jean Pierre
 

Vorige

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten