[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Welke pinnen om de electr. stoelen te bedienen? : Interieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 10:37

Welke pinnen om de electr. stoelen te bedienen?

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

Welke pinnen om de electr. stoelen te bedienen?

Berichtdoor iwanvv » 28 maart 2016, 19:07

Ik ben bezig met het vervangen van mijn beschadigde alcantara met leren interieur. Ik heb een voorstoel uit de auto gehaald (560SEC 1986). Nu wil ik het metalen onderstel (met alle motoren) van de stoel af halen. Daarvoor moet ik de stoel tov het onderstel laten bewegen om bij de schroeven te kunnen.
Vraag: Weet iemand welke pinnen ik moet aansluiten om met een accu het onderstel te laten bewegen? Het zijn er nogal wat. Zie de foto. Ik heb alle tegenover elkaar liggende paren geprobeerd maar er gebeurt niks, afgezien van een "klikje" wat ik nu en dan hoor. In de auto werkte alles prima, dus daar ligt het niet aan.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
iwanvv
 


Re: Welke pinnen om de electr. stoelen te bedienen?

Berichtdoor Douwe » 28 maart 2016, 19:37

links op de foto zie je nog een stekker
als ik mij niet vergis is dit een stekker voor naar de motoren
maar kijk even onder de stoel
van af elke motor komt er een kabel naar de stuurunid toe als je deze even volgt heb je ook zo het uiteinde gevonden waar de spanning op moet om hem te laten bewegen :handgestures-thumbup:
Avatar gebruiker
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 8864
Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
Woonplaats: Sexbierum
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Re: Welke pinnen om de electr. stoelen te bedienen?

Berichtdoor iwanvv » 28 maart 2016, 20:17

Gouwe tip Douwe! Dat was hem. Bedankt :)
iwanvv
 


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten