Goedemiddag allemaal,
Mijn naam is Willem ben 46 jaar woonachtig in Castricum ben getrouwd met Hennie en heb een dochter Annewil van 9 en we zijn in het bezit van een hele mooie Mercedes 380SE W126 van bouwjaar 1985. Oorspronkelijk komt de Mercedes uit Zwitserland en is door de vorige eigenaar geïmporteerd. Vorige eigenaar heeft net aan 1200 km met de Mercedes gereden maar door gebrek aan tijd en een verhuizing die op stapel stonden was er geen tijd meer voor de auto. Door lang zoeken en een dosis geduld kwam de auto bij mij in het vizier, en op een zondag reisde wij af naar Maarsbergen waar de auto stond gestald in een grote garage met daarover een beschermhoes, het sleuteltje werd omgedraaid en de auto starte meteen, het was gelijk liefde op het eerste gezicht wij waren er stil van. Na een kleine proefrit richting Leersum waren wij verkocht en hebben de auto aangekocht en reisde wij af richting Castricum met 2 auto's, en wat zijn we trots en blij met deze mooie 380SE. ( foto's volgen ) De auto is roestvrij en heeft een groen interieur. Ik heb hier in de club al een beetje rondgesnuffeld en vind dit een mooie site dus een compliment naar de beheerders