[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Leerlauf : W126 - Van alles wat....

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 16:55

Leerlauf

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W126.
Leuk filmpje met een W126? Of met de W126 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W126)

Moderator: Neerven

Leerlauf

Berichtdoor RalphR » 10 apr 2016, 10:29

Heren goedemorgen,

Ik had eerder al geschreven dat mijn motor hoog stationair loopt (bijna 2000 toeren)
Dit is nu een paar keer voorgekomen, het gebeurd zomaar, auto loopt in principe fantastisch, maar 9 van de 10 keer rij ik een stukje, en dan start ik m weer en loopt ie ineens echt ontzettend hoog.
Dat het niet handig is voor d automaat is vrij duidelijk, die "knalt" echt in de versnelling om nog maar te zwijgen over hoe mensen dan kijken.

Heb inmiddels 2 keer over de stappenmotor gereinigd zoals meerdere malen beschreven hier, maar ben toch echt bang dat de Leerlauf kaduuk is. Ik snap dus de ballen van techniek, maar heb veel, heel veel gelezen hier en ik denk dat ik niet verkeerd zit. Maar voor ik het een of het ander vervang hoor ik graag jullie mening, heb ook gelezen dat de Leerlauf in het verleden door iemand van hier gereviseerd kon worden, maar die is blijkbaar verbannen?? :blush: :blink:

Graag jullie tips,

Ralph
RalphR
 


Re: Leerlauf

Berichtdoor Neerven » 10 apr 2016, 12:43

Even op facebook zoeken naar Rene Kok. Zit daar op het W126 forum.
Avatar gebruiker
Neerven
Moderator
Moderator
 
Berichten: 2333
Geregistreerd: 01 aug 2010, 11:14
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Leerlauf

Berichtdoor Douwe » 10 apr 2016, 16:19

gezien hij het ene moment wel goed loopt en dan zo ineens niet zou het ook heel goed mogelijk zijn dat het aan de stekker verbindingen ligt
slechte contacten geven dit soort storingen
Avatar gebruiker
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 8864
Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
Woonplaats: Sexbierum
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Re: Leerlauf

Berichtdoor RalphR » 10 apr 2016, 17:05

Bedankt Neerven, Hans en Douwe,

Heb net een goede 75 kilometer gereden en de motor liep als een zonnetje, niets aan de hand.
Elke keer is het met starten de vingers even kruisen en dan is het al snel duidelijk of de Benz goed draait of niet.

Zal alles eens goed nalopen en checken en de Leerlauf aan Hans doen :grin:
RalphR
 


Keer terug naar W126 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast