[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Continue luchtstroom uit rechter rooster : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 10:21

Continue luchtstroom uit rechter rooster

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Continue luchtstroom uit rechter rooster

Berichtdoor Wieroe » 10 mei 2016, 01:32

Beste W126 vrienden,

Vanuit m'n rechter rooster komt continue luchtstroom van buiten naar binnen(ondanks ik deze uitzet), uit de andere roosters is dit niet het geval.
Ik heb het idee dat dit probleem is veroorzaakt na een knal, tijdens het rijden was ik bezig met het verstellen van de temperatuur in de auto en even later hoorde ik een knal aan de rechterkant. Ik vermoed dat na de knal dit probleem is veroorzaakt, aangezien ik de continue aanwezige luchtstroom niet direct had geconstateerd.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem zou kunnen verhelpen? IK heb al het e.e.a. gelezen over verwarming/luchtstroom op dit forum maar mijn probleem ben ik niet tegengekomen.

Alvast bedankt.
Wieroe

Re: Continue luchtstroom uit rechter rooster

Berichtdoor Douwe » 10 mei 2016, 06:08

Even de binnenkant van je handschoenkastje demonteren.
Dan zit daar links om de hoek de staalkabel die word bedient door het schuif hendeltje.
Mogelijk is de kabel uit gehaakt of is de buitenkant verschoven waardoor de klep niet meer volledig sluit.
Ik heb al meerdere gerepareerd door de buitenkamer lis te haken en strakker te zetten zodat de klep weer sluit
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Keer terug naar Techniek