door Marcelwijnands » 13 jun 2016, 18:45
Beste Forummers,
2 jaar geleden heb ik me hier aangemeld zonder een W126 te bezitten. Ik had toen wel een W123 280C, welke ik vorig jaar verkocht heb. Na een jaar Mercedes loos te zijn, merkte ik dat dit niet alles was en na een facebook berichtje van iemand die een 280SE te koop had is mijn zoekt tochtje begonnen. Het is niet deze geworden, doch een 280SE uit 1983 welke 10 jaar geleden geïmporteerd is uit Zwitserland.
Deze heeft geen uitgebreide optielijst, maar de 1e eigenaar heeft gezien de prijzen van toen toch aardig in de buidel getast.
Ik stel voor:
W126 280SE in de kleur 473 (Champagne Metalic) met een Dattel stof (054) interieur en de zijbeplating heeft de kleur 8414 mat bruin.
Opties af fabriek zijn:
233 Foglamp Wiring for F/CH/AUS/S/N
260 Typenkenzeichen auf heckdeckel - wegfall
410 Electric sliding roog
420 Automatic transmission (floor shift)
430 Headrests in the rear
466 Central locking system
470 ABS
504 Outside rear view mirror richt, electrically adjustable
583 Fensterheber elektrich 2-fach
592 Green heat-insul. glass, All-ar., heated rear window pane, band filter
600 Headlamp wiper/washer
630 ECE - warndreieck
673 High-capacity battery
Er is later nog een dattel middenarmsteun voor toegevoegd en de CV werkt met afstandbediening. Voorsts staat deze op 15" gullideckel velgen. En heb (vreemd genoeg) een kroonkurk reservewiel erin liggen.
Afgelopen zaterdag ben ik by Bayram geweest en heb zijn dattel pullman interieur overgenomen. Deze heb ik inmiddels ingebouwd. Ik moet alleen nog de achterste 2 deurpanelen nog omzetten.
Binnenkort krijgt hij een onderhoudsbeurt en de kleppen worden gesteld en voorlopig ga ik er fijn mee toeren.
Foto's (nog met dattel stof interieur):
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.