[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
azer : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 07:30

azer

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

azer

Berichtdoor azer » 16 jun 2016, 12:36

Hallo,

Mijn is Thomas en ik kom uit België, altijd al autoliefhebber geweest, niet echt van een bepaald automerk.

Heb al een paar "leuke" autos gehad. vb een Renault r5 gt turbo, een Seat Ibiza evo1, en nu een Subaru Impreza STI. Maar omdat deze laatste in waarde stijgt tot +-130.000km, ga ik hem volgend jaar verkopen. Er moet natuurlijk iets in de plaats komen, en wil nu wel wat meer een luxe auto, na wat zoeken wat het zou moeten worden ben ik uitgekomen op een W126 300SDL, lijkt me echt een plezier om in te rijden.
Dus ik heb tijd tot volgend jaar om een goede te vinden, en tijd tot dan om hier op dit forum wat meer te weten te komen over dit type auto.
azer

Re: azer

Berichtdoor Bayram » 16 jun 2016, 12:48

Welkom op dit forum Thomas,

Waarom wil je per SE een diesel?
Bayram
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor azer » 16 jun 2016, 14:27

vooral om de degelijkheid, lees op veel plaatsen dat deze de meest degelijk zijn en minder onderhouds gevoelig zijn dan de benzine versies.
azer

Berichtdoor Ruimerke » 16 jun 2016, 15:51

Hallo Thomas,

Alvast van harte welkom hier op het forum. Ik wens je veel succes met je zoektocht naar de juiste wagen.
Onderschat het plezier van een benzine ook niet hoor :-) Ik ben zelf verstokt dieselrijder met mijn dagelijkse wagens. Heb jarenlang rond de 70 a 80 000 km per jaar gedaan... maar ik heb met mijn W126 het plezier van benzine ook wel ontdekt eigenlijk.... dus.... hou toch maar open :-)
Francis.
Ik ben zoooo tevreden van mijn vrouw dat ik er mij een tweede zoek.
Ruimerke
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1984

Berichtdoor Gerko » 16 jun 2016, 21:33

Hey, leuk dat je op zoek bent naar een SDL! Rijdt heerlijk (al heb ik in de mijne al 1,5 jaar niet meer gereden...) het comfort is super, als je eenmaal W126 gereden hebt, wil je niet anders meer. Heb 380 en 300 gehad, daarna paar jaar niets maar de SDL is wel de fijnste (vind ik)

Mijn tip: een auto rechtstreeks uit de USA heeft vaak veel achterstallig onderhoud. Als je niet teveel werk wilt, zoek er dan 1 die al aangepakt is.
Ga wel voor een echte SDL en niet een omgebouwde benzine. Die worden nooit meer wat waard, een echte goede nette SDL maakt kans om weer wat geld waard te worden.

Succes met de zoektocht, en laat weten of het lukt he, we zijn gek op foto'S! Groet Gerko
Ik ben niks nieuwsgierig, maar ik wil gewoon alles weten!
Gerko
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300SDL

Berichtdoor azer » 17 jun 2016, 23:52

bedankt voor de tips allemaal!

Wat is momenteel de vraagprijs voor een goede W126 300SDL?
azer

Berichtdoor Gerko » 18 jun 2016, 07:09

Geen idee. Hier in Nederland zijn ze bijna allemaal geëxporteerd lijkt het wel.... Belasting he....
Ik zou zeggen zoek rond en vraag hier na of de auto of verkoper bekend is. Of vraag iemand mee.
Ik ben niks nieuwsgierig, maar ik wil gewoon alles weten!
Gerko
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300SDL

Berichtdoor Douwe » 18 jun 2016, 08:03

Welkom hier Thomas.
Ik wens je veel plezier met je zoek tocht.
En heel veel lees en schrijf plezier hier toe.
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
LPG: Ja

Keer terug naar Even voorstellen