[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Renerene : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 04:28

Renerene

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Renerene

Berichtdoor renerene » 06 jul 2016, 15:37

Geachte ik ben dus eigenaar van een mooie 280SEL met 930000 km op de teller
Ik heb het voertuig al 27 jaar en heb hem gekocht in 1989 net onderhoudsboek en 200000 km op teller .
In 1997 heb ik hem aan de Kant gezet bij een boer in een stal .. Niet meer naar omgekeken en na 17j ben ik er weer om gegaan en de sleutels hingen nog aan hetzelfde haakje waar ik ze had achtergelaten .
Na het nodige nazicht en batterij vervangen starte hij wonderwel op gas , niet op benzine dat heeft nog 6 maanden geduurd eer ik dat weer in orde had !! Wel veel zaken moeten vervangen waterpomp radiator slangen rubbers ophanging enz Ik kan geen afscheid nemen van deze machine . Heeft mij nooit laten staan !!!! Dank aan de W126 club heb ik veel zaken kunnen oplossen

Hierbij een foto van mijn machine uit zuid spanje Albox waar hij nu ingeshreven word als histórico
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
renerene

Re: renerene

Berichtdoor Bram Jansen » 06 jul 2016, 15:51

De Historico ziet er nog goed uit Rene, hij heeft uiterlijk niet geleden van de stilstand :lol:

Blij je na vier jaar lidmaatschap nog welkom te mogen heten, veel plezier nog van je Benz en van dit forum!
Bram Jansen

Re: Renerene

Berichtdoor Gerko » 06 jul 2016, 17:52

Is het echt 930dkm of moet het 390dkm wezen? Anders heb je heel wat gereden. Ik snap dat je geen afscheid kunt nemen. Geweldig comfortabel en tijdloos model, althans in mijn ogen. Groet Gerko
Ik ben niks nieuwsgierig, maar ik wil gewoon alles weten!
Gerko
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300SDL
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Machiel » 06 jul 2016, 22:08

Welkom! Mooi verhaal!
Machiel
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 380SEC
Bouwjaar: 1985

Berichtdoor Douwe » 07 jul 2016, 06:29

WelKom hier Rene
Mooi verhaal
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Berichtdoor Ruimerke » 07 jul 2016, 11:54

Hallo Rene,

Knap zeg 930000 km?? niet slecht gedaan :-)
Nog veel plezier van deze mooie wagen in het mooie Spanje.

Francis.
Ik ben zoooo tevreden van mijn vrouw dat ik er mij een tweede zoek.
Ruimerke
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1984

Keer terug naar Even voorstellen