[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Help bonkend geluid : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 03:36

Help bonkend geluid

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Help bonkend geluid

Berichtdoor wesley24 » 16 nov 2016, 20:04

Wat er vandaag gebeurden met een rit van 300km bij me 280S uit 1980. Kwam een licht bonken geluid (net alsof je over de wissel blokjes van de belijning op de weg rijd. Het was al gouw weg totdat ik weer op de snelwegreed en bleef maar bonken net of het uit de kofferbak kwam (cardan mischien). Was niet normaal hoe erg en snel achter elkaar meteen gestopt bij de pomp 900 meter verder. Anwb gebeld had zelf niks bij en wist me geen raar. Auto op de krik links achter wiel eraf rem pot eraf maar niks kunnen vinden. Alles weer in elkaar en testen en geluid was weg en is de laatste 50km weg gebleven.

Rara wat is dit iemand een idee geluid kwam boven de radio uit.

Wesley
wesley24

Re: Help bonkend geluid

Berichtdoor wesley24 » 16 nov 2016, 20:54

oke dankje ga er zoinzo naar laten kijken. ik ben trouwens nog op zoek naar iemand die het onderhoud en reparatie kan doen en een beetje in de buurt woon in zuidholland
wesley24

Berichtdoor 126 » 17 nov 2016, 08:13

Hallo
Succes met je probleem,heb je ook je hardyschijven bekeken?En je tussenlager van de cardan?
Tip:Als je gerichte hulp zoekt in de buurt kun je beter je profiel aanpassen en woonplaats vermelden:
ucp.php?i=172
Zo zul je sneller hulp krijgen uit de eigen omgeving
126

Berichtdoor wesley24 » 14 dec 2016, 21:11

Het is verholpen hoop ik. Bij het inparkeren in de winterstallen lag er een rubber naast de auto dit bleek het aanstootrubber van de achteras te zijn die los zat hij was zelfs aan 1 kant weggesleten.

Nou wachten tot het 1 maart is dan weer lekker met de Benz de weg op me suzuki alto uit 2011 met 3 cilinders verveelt snel

Bedankt voor de reacties
wesley24

Berichtdoor Douwe » 15 dec 2016, 19:47

mooi dat het is opgelost :handgestures-thumbup:
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja