[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Stukje vloerbedekking bij stoel : Interieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 apr 2024, 18:37

Stukje vloerbedekking bij stoel

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

Stukje vloerbedekking bij stoel

Berichtdoor RACK » 09 jul 2010, 11:38

Ik heb even een vraag. Ik hoop dat ik het goed kan omschrijven zodat jullie weten wat ik bedoel. Ik zal er ook even wat foto's bij doen.

Aan de passagierskant zit onder de voorstoel een klein stukje vloerbedekking dat het frame van de stoel afdekt. Het loopt door tot net onder de stoel.
Aan de bestuurderskant zit dit echter niet, misschien omdat daar origineel een brandblusser zat ingebouwd. Die brandblusser heb ik nog wel maar die ligt wat mij betreft prima in de kofferbak. Gevolg is echter dat, als je de bestuurdersstoel naar achteren schuift, het frame en de motortjes zichtbaar worden en dat is niet zo mooi.

Nu concreet: heeft er iemand nog zo'n stukje vloerbedekking, links of rechts, in de kleur bruin zodat ik kan kijken of het bij mij past?
RACK
 

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten