Hallo allemaal ,
Zal eventjes mijzelf voorstellen
Mijn naam is Emre , woon in Belgiƫ in Provincie Limburg .
ik heb automechanica gestudeerd maar niet afgemaakt
Ben begonnen met een golf 4 als eerste wagen , nadien werd het niets voor mij en schakelde ik over naar een 318 benzine e46 BMW.
achteraf schafte ik mij een 5 serie 528 benzine . die op lpi reed . na jaren rijden heb ik een BMW m3 gekocht .
die heb ik natuurlijk ook verkocht wegens total loss verklaring ( is nog steeds lopende rechtzaak enz..)
na al deze Prullen met deze wagens werd er mij voorgesteld door mijn broer voor een Mercedes te proberen . hijzelf heeft altijd een W126 gehad volledig opnieuw gerestaureerd enz enz maar nooit geluk gehad. is uiteindelijk overgestapt naar een W140 coupe SEC 600 V12 .
aangezien ik een iets pittige wagen wou met redelijke pk"s ben ik een 560SEC 300 pk 1986 tegengekomen in brussel .
heb er momenteel geen foto van maar deze ga ik asap posten.
Dit is dus mijn eerste Merc en wil er meer van maken , maar heb al van in begin automaat problemen en andere prullen tegengekomen en toch een tweede 560SEC moeten bijhalen van bj 89 voor de automaat en andere reserve onderdelen.
deze heeft me een 6 maand gekost voor de wagen voor een deels in orde te maken .
na al de jaren ben ik wel een BMW liefhebber geweest maar nu ik deze Mercedes heb is mijn gedachte toch al lang vervagen over BMW
ik zit al jaren op de forums aan het volgen van forumleden hun problemen en oplossingen wat mij al zeer ver heeft gebracht qua kennis en ervaring .
Heb uiteindelijk toch beslist om mij te registreren op deze forum en in de toekomst met mede leden de problemen op te lossen en raad te geven aan elkaar voor een plezierig rij ervaring met de W126 die dag van vandaag nog steeds een pracht is !
hoe ik aan deze wagens kom en wat ik allemaal doe:
woon nog steeds bij mijn ouders
heb een baan dus ik werk er zelf voor sta er ook zelf voor . enkel mechanisch hulp en kennis krijg ik de steun van broer !:)
Mercedes dealers of garage : heb al geprobeerd ze weten minder dan dat ik weet
heb geen uitstap leven of dergelijke . een trip met mijn 560 is meer waard en plezierig dan uitstap
wat ik doe in mijn vrije tijd :
werken aan mijn W126
buiten mijn andere vrije tijd :
met mijn W126 bezig zijn
en voor de rest werken
Ik hoop hiermee jullie genoeg te hebben geinformeerd ,
indien er vragen zijn over mij mag u die gerust stellen hier en/of in pb !
Alvast bedankt voor jullie tijd en aandacht die jullie besteden !
Met Vriendelijke Groeten ,
Etanox