Auto lijkt nu wel te starten wanneer hij koud is (1 dag staan). Benzine heeft hij nu genoeg dus dat kan ik nu uitsluiten. Het doorverbinden met pool 7 en 8 lijkt helaas ook geen effect te hebben. De pomp draait nu constant maar hij springt niet aan. Ook is de pomp duidelijk hoorbaar, ook met het relais erin. Ik heb een paar filmpjes die ik later zal plaatsen ter verduidelijking.
De auto doet nu dus het volgende:
- koud springt hij goed aan. Hij loopt dan ook de eerste minuten goed
- Tijdens het rijden lijkt hij bij het overschakelen soms te haperen (alsof hij te weinig brandstof krijgt)
- Bij stilstaan reageert hij goed op het gas
- Bij stationair draaien lijkt hij bij warme motor af te willen slaan. Door gas bij te geven kan dit nu worden voorkomen
- Brandstofpomp relais kan worden uitgesloten (naar alle waarschijnlijkheid)
- Bij meteen starten met warme motor komt hij moeizaam, maar wel, op gang. Later dan 5/10 minuten starten resulteert in een motor die ronddraait, maar niet start
Ik heb nu het luchtfilterhuis eraf, maar er komen dus 2 leidingen vanaf de brandstofpomp. Moet ik nu leiding 1 of 2 losmaken? Moet hier brandstof uitkomen zonder te starten of moet ik de motor starten?
Nogmaals dank!
Ik zal ook nog de rotor en verdelerkap controleren maar die heb ik een jaar geleden vervangen dus ik neem aan dat die nog goed is. Wat is anders de volgende stap om te controleren?
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.