Afgelopen week ben ik bezig geweest met het vervangen van een aantal kapotte lampjes van het interieur. Ik wou eens testen welk effect LED lampjes hebben dus heb ik een aantal blauwe en witte lampjes besteld. Ik ben zeer tevreden over het effect op de temperatuurwieltjes en van de verlichting draaiknop. Het blauwe van de versnellingspook wil ik ook wit maken maar de witte lampjes waren op.
De lampjes die ik gekocht heb zijn helaas niet geschikt voor de houder met glasvezelkabels doordat de lampjes te lang zijn en niet breed stralen. Daarnaast zijn ze ook niet geschikt voor de verlichting van de behuizing van de draaiknoppen voor de ventilator (ook te lang en licht niet goed)
Ik heb een aantal topics gezien uit het verleden, maar nog niet echt een juist lampje kunnen vinden die zou kunnen werken. Heeft iemand misschien een tip voor mij welk lampje wel zou werken?
En heeft iemand misschien een suggestie voor LED's die mooi staan in het dashboard?
Aangezien de verzendkosten meer zijn dan de lampjes zelf hoop ik nu de juiste te vinden
En nog een laatste vraag; de lampjes die in de schakelaars voor de ramen zitten, zijn die te vervangen? Of moet er dan een nieuwe schakelaar in als die kapot is?
Alvast bedankt voor het meedenken