[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
benzine toevoer 420SEL type 2 : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 20 apr 2024, 01:09

benzine toevoer 420SEL type 2

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

benzine toevoer 420SEL type 2

Berichtdoor kamper » 25 jul 2017, 13:21

Beste mensen, ik heb problemen met een 420SEL type 2. Hij slaat zeer moeizaam aan na zeer lang starten. als hij dan draait is het niet netjes en als hij later op temp. is draait hij ong. 16 tot 1800 rpm. Ik heb een nieuw brandstof relais geplaatst maar dit heeft niets veranderd, het hoge toerental had ik al voor de startproblemen. Het is een hobby auto met ong. 58000 km op de teller en is een japanse import. ik rij er misschien 500km per jaar mee en dacht dat dit misschien een probleem zou kunnen zijn maar de 2 problemen zijn na elkaar gekomen. ook heb ik een andere leerlauf geprobeerd en tot 2maal toe de stappenmotor verwijdert om grondig te reinigen. Ook heb ik met remmenreiniger gezocht op evt. valse lucht.
Wie heeft een suggestie of kan mij helpen tegen een leuk uurtarief?? ik woon in omgeving rotterdam, de auto staat gestald in stellendam.
mvg. kees steenhoven
kamper
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron