Hai,
Hoes XXL binnen gekregen en geplaatst, hij past precies...wel een groot ding...wat wil je met een SEL
De naden zijn aan de buitenkant getaped, aan de binnenkant zit een zachte voering. Op de hoeken zitten bandjes met click bevestiging zodat de hoes aan de velg vast gezet kan worden...mind you...Kroonkurken.
Wordt geleverd in dunne draagtas met rits...eenmaal uitgevouwen zal het een grote uitdaging zijn de hoes er weer in terug te frommelen.
De bijsluiter adviseert de auto " af en toe te luchten " . Een goed advies indien buiten geparkeerd zoals bij mij het geval is. Wordt moedeloos van de bomen voor de deur...en toch wil ik 'm voor de deur houden dus een hoes.
Echte ervaringen kan ik nog niet delen, een goed beeld kan ik volgend jaar schetsen als de herfst en lente zijn geweest, precies de periode dat ik de hoes nodig heb om tegen de groene, rode plakkerige, pluizig gele en klevende bruine " Fall Out " van de bomen te beschermen.
p.s. zie ineens mijn profiel foto...hahahaha....met de bladeren...zegt genoeg denk ik.
Grtz