[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
metaaltebbes : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 05:56

metaaltebbes

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

metaaltebbes

Berichtdoor metaaltebbes » 20 jul 2010, 12:20

Bij deze dan, Frits 38 jaar jong, sinds kort in het bezit van een 380SEC uit 1982, ik heb ook nog een 190 uit 1985 waar ik de boodschappen me doe zeg maar...
Ben al jaren Benz gek, er is voor mij eigenlijk maar 1 auto, de rest van die fabrikanten onderneemt pogingen maar komt er niet bij in de buurt, heb hier voor ook 2 W116 350SE's gehad, maar de W126 voelt kwalitatief stukken beter en qua looks is de SEC voor mij gewoon
DE auto, vond ze vroeger als menneke van 12 al prachtig om voorbij te zien zoeven, en om er nu eindelijk zelf als een vorst in rond te mogen glijden... heerlijk!
En het grote voordeel van Mercedes: Bij goed en regelmatig onderhoud blijven ze gewoon rijden, motorisch kogelvrij en als je de roestduivel preventief te lijf gaat kan er eigenlijk niks mis gaan!
metaaltebbes

Type wagen: 380SEC
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: metaaltebbes

Berichtdoor Sterretje1968 » 20 jul 2010, 15:47

Hoi Frits,

Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.

Heb je ook foto's?

TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Groetjes, Rene.
Sterretje1968
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee

Berichtdoor PetrolM » 20 jul 2010, 19:09

Hoi Frits,

Welkom op dit gezellige en zeer leerzame forum! 8-)

Rob.
Het rijd TOP, met een ster op de KOP!

MY Benz is MY CASTLE!
PetrolM
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1983

Berichtdoor Rik » 20 jul 2010, 21:02

Welkom Frits, have fun hier.
Maar dat gaat zeker lukken hier ;)
500SEL
Rik
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL

Berichtdoor ElGriffo » 20 jul 2010, 21:03

Hoi Frits,

Welkom op dit leuke en gezellige Forum

Veel plezier hier

Grt
ElGriffo

Berichtdoor RACK » 21 jul 2010, 09:21

Hey Frits,

Van harte welkom hier!
RACK

Berichtdoor Pointer16 » 21 jul 2010, 11:56

Van harte welkom op het forum en veel veilige km toegewenst
Groeten Bas
--------------------
380SE 1985

Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...........
Het beste is eruit.
Pointer16
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer

Berichtdoor Jeff_560_SEL » 21 jul 2010, 12:27

Dag frits

Welkom :-)

Gr. Jeff
Jeff_560_SEL
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1986

Berichtdoor metaaltebbes » 21 jul 2010, 15:36

foto's...ik heb nog beter nieuws,heb gisteren een 500SEC uit 1985 van E-Bay afgeplukt voor....
1999 euro!!!!!Ja ja,het geluk lacht me toe op het moment,dit wordt een nieuw project,waarvan ik de foto's regelmatig zal uploaden(als ik weet hoe dit moet) De wagen was sinds 1993 in bezit van deze eigenaar,de beste man is door ouderdom gestorven,en de Benz stond in de weg,de wagen werd eigenlijk verkocht als zgn baslerauto,maar toen ik zei dat ik de auto in zijn volle glorie wou terugbrengen heeft de verkoper het eerste bod geaccepteerd en de auto gelijk weer uit de veiling genomen(hoeveel geluk kun je hebben)Enige minpunten,wortelnotenhout rond de stuurkolom hangt los,gordelaangever links,spiegel rechts werken niet,roestblaasje links voor rechts voor en rechts achter,maar minimaal,maar de lak is wat doffig,dus ik laat hem opnieuw spuiten,ook meteen in de kleur die ik wil,verder zijn de bbs spaakvelgen die eronder liggen niet zo mooi meer dus die laat ik opnieuw powdercoaten,en dan heb ik een mooie bom met alle denkbare opties,echt alles zit er op,er zit zelfs een boordcomputer op geloof ik,rechts in de klokken winkel waar normaal de toerenteller zit zit nu een digitaal display,ik had het nog niet eerder gezien,maar goed,foto's volgen dus......
metaaltebbes

Type wagen: 380SEC

Berichtdoor RACK » 21 jul 2010, 16:44

Dat digitale ding is waarschijnlijk de 'reiserechner'.

Kijk hier maar eens:
http://500SEC.com/manual-on-the-bordcom ... serechner/

Gefeliciteerd met je aankoop!
RACK

Keer terug naar Even voorstellen