[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
johnprins12 : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 apr 2024, 08:11

johnprins12

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

johnprins12

Berichtdoor JohnPrins12 » 03 jun 2008, 17:17

hallo allemaal,

ik heb een 300SD uit 1981 en is in gebruik als hobby auto ik rij er niet dagelijks mee verder heb ik al veel reparaties uitgevoerd sinds ik hem heb mijn grootste overwinning is de automatische airco waar ik aan bezig ben vanaf ik de auto kocht in 2006 dus dat is al even.

ik heb veel vernieuwd en vervangen uit andere auto's en nu heb ik een perfect werkende airco dus de aanhouder wint uiteindelijk nu blijkt mijn koelfan stuk te zijn doe sloeg nooit aan maar nu moet hij over werken nu de airco het weer doet dus dat is het volgende project zo blijf je lekker bezig.

heb ook al veel rubbers e.d. vervangen die Amerikanen doen niet zo veel aan onderhoud en ook een Mercedes heeft dat nodig dus zat werk heb ik al gehad maar het begint zijn einde te naderen en dan is het een kwestie van bijhouden.

vorig jaar met de auto naar italie geweest en op de heenweg niet harder dan 120 KM gereden en in italie moest er een liter olie bij en op de terugweg zo hard hij halen kon en waar het mocht natuurlijk en dat is 169 echte kilometers volgens de GPS en dat is exact het geen MB op gaf toen ie nieuw was en daar tegen over stond een gemiddeld gebruik die reis van 1:10 dat is toch mooi en thuis gekomen hoefde er geen olie bij.

de 300SD is een beer van een motor maar je moet het wel in het tijdsbeeld van de jaren 80 zien je had toen ook een golf diesel en daar mee vergleken is de 300SD met 125 PK een beul maar als ik hem vergelijk met mijn 130 PK VW dan ziet het er in eens een stuk anders uit maar het blijft een heerlijke auto.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Gr. John Prins
Avatar gebruiker
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 03 jun 2008, 08:41
Woonplaats: Numansdorp
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:even wat over mijn auto

Berichtdoor SilverstarW126 » 03 jun 2008, 18:02

Hey John.
Is natuurlijk de verkeerde rubriek, maar heb je de fan al geprobeerd aan te krijgen door de tempschakelaar op je ACdroger kort te sluiten (stand 1) of de kabel naar de tempsensor aan massa te leggen (stand 2)?

Gr. J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Avatar gebruiker
SilverstarW126
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 02 jun 2008, 17:01
Woonplaats: Alkmaar
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja


Re:even wat over mijn auto

Berichtdoor Sterretje1968 » 07 jun 2008, 01:11

Hoi John,

Welkom op ons forum.
Wens je veel lees- en schrijfplezier. :)

Groetjes, Rene.
Groetjes, Rene.
Avatar gebruiker
Sterretje1968
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 5203
Geregistreerd: 05 jun 2008, 21:51
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron