[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Normale kosten voor roest onder achterruit wegwerken? : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 15:56

Normale kosten voor roest onder achterruit wegwerken?

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Normale kosten voor roest onder achterruit wegwerken?

Berichtdoor RNRS001 » 02 apr 2018, 10:43

Ik ben bij een erg mooie 380SEL wezen kijken. De auto heeft wat werkt, maar het is allemaal redelijk te overzien. Echter, er moet een nieuw stuk in de carrosserie gezet worden omdat er water in de kofferbak loopt.

Nu weet ik technische dingen wel in te schatten qua kosten, maar dingen zoals dit totaal niet. Nu kan ik natuurlijk naar een schadebedrijf gaan, maar ik ben inmiddels voor andere zaken bij 2 bedrijven langs geweest en die staan al in hun handen te wrijven als ik aankom omdat ze weten dat het geen verzekeringswerk is.

Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten aan kosten? Het nieuwe stuk heb ik al, het gaat mij puur om de wezenlijke reparatiekosten. Wat kost zoiets ongeveer?
RNRS001
 


Re: Normale kosten voor roest onder achterruit wegwerken?

Berichtdoor RNRS001 » 02 apr 2018, 12:21

Ik was het ook absoluut niet van plan om zelf te doen maar door een schadebedrijf of iets dergelijks. :)
RNRS001
 


Re: Normale kosten voor roest onder achterruit wegwerken?

Berichtdoor Jacobs » 02 apr 2018, 17:21

Ik heb slechte ervaring met een schadeherstelbedrijven: ruit gebarsten tijdens plaatsen en nadien ook nog steeds lekkage! Ben bij Veugen glas in venlo terecht gekomen, perfect geplaatst. Reken snel op bedrag tussen 300-350 euro.
Jacobs
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 30 jun 2011, 11:22
Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Normale kosten voor roest onder achterruit wegwerken?

Berichtdoor RNRS001 » 02 apr 2018, 18:24

Maar dit gaat over de ruit, en niet over het stuk in de carrosserie toch?
RNRS001
 


Re: Normale kosten voor roest onder achterruit wegwerken?

Berichtdoor Basjeva » 02 apr 2018, 19:00

Achterbank, hoedenplank en kofferbekleding kun je zelf verwijderen en terug bouwen. Er vanuit gaande dat het schadebedrijf de rest moet doen. En dat de zijschermen/achterschermen niet gespoten hoeven te worden
- ruit eruit
- slecht stuk verwijderen
- overige roest bewerken
- nieuw stuk erin lassen
- voorbewerken
- spuiten
- ruit terug plaatsen

Dag of 3-4 werk. Uurloon €40,- ?? En kosten voor de lak en cabine ca. 150,-. Excl. Nieuwe rubber achterruit en kofferbak

Gewoon offerte/ richtprijs opvragen dan weet je waar je aan toe bent. Laat het inderdaad wel uitvoeren door een vakkundig bedrijf. Succes
Avatar gebruiker
Basjeva
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 342
Geregistreerd: 05 dec 2009, 22:56
Woonplaats: Prov. Brabant
Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1981
LPG: Nee


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten