door metaaltebbes » 21 jul 2010, 20:54
Met voorbewerken bedoel ik strips verwijderen,chromewerk e.d. lampen eruit,dat soort zaken,en dan over de auto heen met een scotch pad,maar iedereen kan er terecht,ik ga er volgende week ook naar toe met mijn nieuwe snoepje(500SEC)ik doe al het voorwerk altijd zelf,stootlijsten eraf,evt.gaten plamuren,dat drukt de prijs,de man levert wel vakwerk,hij doet het ook al jaaaaaaaaaaaren....in de guldentijd,toen er nog geen APK bestond deed ie het voor 150 piek per auto,en de mensen stonden er letterlijk in de rij...(nu nog trouwens)afplak werk doet ie wel zelf,je kan de rest natuurlijk ook laten doen,alleen dan wordt het ook duurder!
Ik heb er ook een W123 station laten spuiten,voor 400 euro,dus ja,een amerikaan van 6 meter doet ie ook,maar dan betaal je toch lekker 4000,allicht zullen er dan waarschijnlijk 4 lagen verf meer op zitten,maar die centen hou ik liever in mijn zak voor een vakantie o.i.d.
Maar goed,ik heb de discussie wel aangewakkerd,een auto is en blijft een vervoermiddel,niets meer en niets minder,en dta van die versterker was maar een geintje,het einge wat er in mijn kofferbak ligt is een gastank!