[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Automaat met bijgeluiden en de oplossing : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 18:14

Automaat met bijgeluiden en de oplossing

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Automaat met bijgeluiden en de oplossing

Berichtdoor Vlieger » 22 jul 2010, 20:33

De automaat van mijn 500SEL begon een tijd geleden al iets olie te lekken.
Enkele weken geleden ontstond er een huilend geluid, maar schakelen deed hij goed.

De combinatie van olielekken en huilen geeft aan, dat de primairpomp in de automaat defect is.

De automaten van de W126 vertonen, na de 250.000 km, vaker probleempjes, die soms niet eens opgemerkt worden.

Bijgaande foto's laten duidelijk zien:
1 schakelkransen
2 uitgelopen glijlager primairpomp
3 tandwielpomp van de primairpomp
4 remband

Als de voering van een van de schakelkransen weg is, gaat de versnelling er niet goed in of zelfs helemaal niet meer in.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door Vlieger op 27 jul 2010, 18:14, in totaal 4 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Vlieger
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1324
Geregistreerd: 14 sep 2009, 14:41
Woonplaats: Venlo
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Automaat bijgeluiden en de oplossing

Berichtdoor JohnPrins12 » 22 jul 2010, 22:49

hoi,

kijk dat is nog eens duidelijk,en ik denk dat het geen schande is met een km stand van 250.000 dat er het een en ander vervangen moet worden.

Gr. John Prins
Gr. John Prins
Avatar gebruiker
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 03 jun 2008, 08:41
Woonplaats: Numansdorp
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten