[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Jetronic 280SE W126 : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 12:03

Jetronic 280SE W126

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Jetronic 280SE W126

Berichtdoor lukieluke » 12 maart 2019, 12:24

Laatst was ik voor het eerst mijn kleppen gaan stellen van de 280SE. Hier zag ik dat de aanvoer van benzine naar de jetronic een beetje onprofesioneel oogt. Er zit namelijk een gevlochten benzine leiding tussen, welke nu een beetje geknikt is. Dit leek mij niet de originele manier van Mercedes. Helaas kan ik alleen niet snel een foto of overzicht vinden van hoe dit wel zou moeten. Heeft er iemand een foto van hoe de brandstoftoevoer naar de jetronic loopt? Het betreft een m110 280SE motor uit 1983.

Alvast bedankt!
lukieluke
 

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast