[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
bjorn560 : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 20 apr 2024, 04:17

bjorn560

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

bjorn560

Berichtdoor bjorn560 » 04 maart 2020, 16:23

Beste allen,

ik ben Bjorn van der Meulen, ik kom uit Bovenkarspel dat ligt naast de lelydijk en Enkhuizen

ooit was ik hier de jongste als 15 jarige met mijn 380SE.
Dit is ondertussen 9 jaar terug en ben nu 24. mijn 380 is toen der tijd af gebrand (alle 2).
Ik wist niet meer de inlog gegevens van mijn oude account, dus heb maar een nieuwe aan gemaakt.
Mijn vader had een 420SEC maar helaas was hier ook wat mee, dus is er een 500SEC gekomen.
Of nou ja dat dachten we :huh: dingen klopte niet aan de 500 en bleek deze verkeerd zijn ingevoerd.
Ophanging was anders en dat blijkt zo te zijn bij de 560. de 500 en 420 hebben het zelfde onderstel heb ik mij laten vertellen.

Mijn vader is helaas overleden kort geleden op een manier dat niet had gehoeven, ondanks mijn liefde voor Mercedes had ik het liever nog even uitgesteld om het stuur van de SEC over te nemen.
Ik zelf heb 2x 380SE en 2x een W124 gehad.

Ik heb wat werk aan de 560 maar hij is verder in zeer nette staat.

Ik kan nog veel meer vertellen maar dat komt in stappen denk ik.
als er mensen zijn die in contact willen komen vraag naar mijn prive nummer, het lijkt me leuk om weer deel uit te maken van de Benz familie en mensen te ontmoeten die hier ook erg mee bezig zijn ( auto's)

De bijgevoegde foto is al oud, ik zal recente foto's later plaatsen

Mvg

bjorn van der meulen
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
bjorn560
 


Re: niet nieuw maar na jaren weer terug

Berichtdoor DavevandeLoo » 04 maart 2020, 19:22

Welkom hier. Een 199 blauzwarze SEC met DZ exclusive velgen zo te zien. Mooie auto! Veel plezier ermee.
DavevandeLoo
 


Re: bjorn560

Berichtdoor ll-cool-gj » 05 maart 2020, 07:01

Welkom Bjorn, mooie Benz!
ll-cool-gj
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 113
Geregistreerd: 24 sep 2018, 18:36
Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: bjorn560

Berichtdoor GuusjeV » 05 maart 2020, 11:34

Hallo Bjorn,
Als eerste gecondoleerd en sterkte de komende tijd.
Mooie SEC met een schitterende kleurcombinatie. Geniet ervan.
Leer van gister, Droom van morgen, Leef vandaag.
Avatar gebruiker
GuusjeV
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 44
Geregistreerd: 27 jan 2017, 09:03
Woonplaats: Achter de duinen
Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron