door w126560td » 01 mei 2020, 14:39
Ik ben is verder gaan googlen i.v.m. deze probleem, ik heb ergens een soort zelfde geval gelezen dat deze auto plots geen vermogen meer had en slecht liep en begon te brommmen. Bij onze auto is het ook op dezelfde manier gegeaan. Wat ik heb gelezen is dat de boven genoemde persoon zijn luchtpomp heeft vervangen en dat hier water uitkwam.
Na verder vragen blijk dat bij onze auto na het gebrom en vermogen verlies een lange straaltje water op de grond lag van ongeveer 4-5 meter. Dit was bij het rechter wiel vandaan.
Nu heb ik een klein beetje onderzocht waarvoor zo'n lucht pomp dient deze zou ervoor moeten zorgen dat de kat sneller opwarmt.
Evt dat onze kat echt verstopt zit en de pomp geen of weinig lucht kwijt kan waardoor die via de ontluchting overtollige condense naar buiten heeft gegooit..?
Ik heb geen link meer van de toppic waar ik dit heb gelezen, ook is deze toppic niet afgerond wel wordt er diverse keren erop gewijst dat de kat verstopt zit. Ik zie duidelijke verbindingen met onze probleem in deze toppic.
Zitten we op het goede pad of ben ik nu dingen doorelkaar aan het gooien.
Hier onder een screenshot van de toppic wat ik bedoel.
Auto heeft lange tijden stil gestaan afgelopen jaren. Telkens als we de auto starten zat er ook veel condens in de uitlaat.
Graag jullie mening...?
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.