[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Smering schuifdak : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 16:17

Smering schuifdak

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Smering schuifdak

Berichtdoor e.luijpers » 13 apr 2020, 00:18

Hallo allen,

Mijn schuifdak (type 1) loopt erg moeizaam. Wil gelukkig makkelijker dicht dan open. Dicht gaat dan zonder handje, openen moet ik met twee handjes helpen!
Ik wil het hele zaakje gaan schoonmaken en opnieuw smeren.
Is het bij een type 1 nodig om de binnenkant van het dak te behandelen? Zo ja, ik lees op het forum dat ik de plafondplaat los kan maken als het dak half open is. Heb ik geprobeert, lukt mij niet. Ik ben bang te hard te trekken en het zaakje stuk te maken. Hoe moet dat?
Verder lees ik van alles over de smering, siliconenspray, teflonvet, origineel duur MB vet, enz. Wat kan ik het beste gebruiken?

Alvast bedankt.
Voor een ieder Menz een Bezte BenzWenz!
e.luijpers
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 64
Geregistreerd: 22 apr 2019, 21:36
Woonplaats: Beuningen Gelderland
Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1980
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast