[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Airbag inbouwen : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 18:19

Airbag inbouwen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Airbag inbouwen

Berichtdoor Ferdinand » 29 jul 2010, 22:31

Hallo allemaal,

Weten jullie of het mogelijk is om een airbag in te bouwen in de W126? En heeft iemand dan een idee wat dit aan kosten met zich mee brengt?
Dit omdat ik er langzaam aan achter kom dat de spoeling van de auto's die wel een airbag hebben erg dun is, maar er wel genoeg zijn met ABS en Airco, wat eigenlijk ook wel hoog op het verlanglijstje staat.

Groeten Ferdinand
Ferdinand
Junior Boarder
Junior Boarder

Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1983
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Airbag inbouwen

Berichtdoor KareltjeKnetter » 30 jul 2010, 07:50

zal wel mogelijk zijn alleen denk ik dat dat zo veel werk is en zo duur dat je beter naar een andere wagen kan gaan kijken
je moet de kabelboom vervangen ,alle sensors overbouwen, stuurkolom aanpassen en airbagstuur plaatsen, computers plaatsen. komt er op neer dat je alles van een wagen met airbag moet overzetten naar een zonder (en dan hopen dat allles werkt)
veel succes........... :shock:
Blow me.
KareltjeKnetter
Silver Boarder
Silver Boarder

Type wagen: 500SE
LPG: Ja

Re: Airbag inbouwen

Berichtdoor Rene500SEC » 30 jul 2010, 08:33

sluit me hierbij aan!

Misschien dat een andere auto uiteindelijk ook nog goedkoper is.
Rene500SEC
Verbannen
Verbannen

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
LPG: Nee

Keer terug naar Techniek